Jak dělat úspěšnou reklamu na sociálních sítítch

Sociální sítě má v dnešní době snad každý. Alespoň jednu z nich. Většina, především z mladších generací, má ale své účty na třeba pěti nebo sedmi sociálních sítích najednou. Uspět na nich nemusí být snadné, ale pokud vytrváte, mohou se pro vás sociální sítě stát úspěšným nástrojem vašeho marketingu. Pojďme se podívat na některé tipy, jak zlepšit svou prezentaci na sociálních sítích.

Fotografie

Suché příspěvky bez barevných komponentů, které představují třeba smajlíci nebo fotografie většina uživatelů znuděně přeskakuje. Na jejich zdi jsou totiž tisíce dalších příspěvků, které je zaujmou více ne ty vaše. Proto se snažte každý příspěvek doplnit o fotografii. Ty ale rozhodně nekraďte z internetu! Foťte si své vlastní, se svými produkty, výrobky a snažte se, aby byly tematicky odpovídaly vašemu příspěvku.

sociální sítě

Slevy a slevové akce

Udělejte pro zákazníky a fanoušky vašich stránek něco, z čeho budou mít dojem, že jsou odměněni za to, že vás sledují. Příkladem můžou být třeba slevové kódy, které jim poskytnete na nákup vašich výrobků a služeb. Nebo můžete uspořádat speciální slevovou akci, která se bude odehrávat přímo jen na sociálních sítích.

Soutěže

Kdo by nemiloval dostat něco zadarmo. Na takovou akci většina lidí rádo slyší. Proto se nebojte jednou za čas na vašich sociálních sítích uspořádat soutěž, kdy výherce odměníte vašimi výrobky. Do podmínek soutěže si můžete stanovit, že účastníci musí sledovat vaši stránku a musí označit dalšího kamaráda do příspěvku v komentářích. Rázem se vám tak zvýší dosah a možná dokážete přilákat další potencionální zákazníky.

like

I když využijete naše tipy, prorazit na sociálních sítích opravdu není snadné. Dnešní doba se odehrává z větší části v online prostředí a konkurence je neporovnatelná s tím, jak tomu bylo třeba před pěti, deseti lety. Pokud si nejste svou marketingovou strategií jistí, bude pro vás lepší do začátku využít služeb marketingové agentury, například marketingové agentury Zlín.

You may also like...